yoga herkennen

2 Herkennen

  • Meditatie is een vorm van yoga om uw lichaam meer rust te gunnen. Mediteren is meestal in een vaste yoga houding met uw benen gekruist over elkaar en uw handen op uw knieën. Een juiste manier van ademhaling is erg belangrijk bij een meditatie. Meditatie is een goede manier om uw gedachten te veranderen, hierbij concentreert u zich op de ademhaling en kunt u de rust vinden. Met meditatie kunt u het gehele lichaam laten ontspannen, bij andere ontspanningsoefeningen is het vaak gericht op een bepaald gebied. Meditatie is veel oefenen om het onder de knie te krijgen.
  • Ademhaling technieken Door uw ademhaling te verminderen en uw er actief op te concentreren, is een makkelijke manier om u zelf te kalmeren. Word relaxt en ontspan uw spieren. Haal diep ademen en vasthouden en blaas uit en dit herhalen. Probeer het uit te breiden door over te gaan op de diepe ademhaling. Denk positief, hierdoor heeft u meer positieve gedachten en vermijd het gene wat ervoor zorgt dat u zich nerveus voelt.

Yoga basis

  • De basis voor een yoga oefening is:  Leg uw voeten op uw bovenbenen gekruist en ga rechtop zitten met rechte rug, leg uw handen op uw knieën en sluit u ogen, haal diep adem en blaas krachtig uit. Alleen deze houding kan ervoor zorgen dat u zich al wat rustiger voelt. Wanner regelmatig yoga oefeningen doet merkt u dat het meer van uit uw eigen gevoel komt en beter de rust kan vinden. De oefeningen zijn een lijndraad en zijn een basis, probeer zoveel mogelijk bewegingen te doen die uw gevoel u aangeeft. De kans is groot dat u bij de eerste keren na de oefeningen de botten knakken.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.