Signalen herkennen

Wat u nodig heeft:

Zo begint u:

  1. Houd voor een week bij welke signalen u het meest opvallen
  2. Na een week bekijkt u de lijst en neemt u de 3 signalen die het vaakst voorkomen.
  3. Hoe kunt u deze signalen verminderen? Wat heeft u hiervoor nodig?
  4. Houd deze week de 3 signalen bij en kijk of er verandering optreed.

Het verwachte resultaat:

  • U krijgt meer inzicht in uw signalen en kan deze herkennen als ze opspelen. Door de herkenning kunt u ze sneller aanpakken en op den duur voorkomen.

Tips:

  • Houd het dagboek dagelijks bij, voor een volledig overzicht, wees hier in eerlijk naar u zelf.
  • Maak een activiteitenlijst/to do list die past bij de signalen, deze gebruikt u wanneer 1 van de signlen te hoog op loopt.

Schema

De GGZ geeft u informatie , tips en adviezen over de geestelijke gezondheid. De geestelijke gezondheidszorg (ggz) is gericht op het voorkomen en/of verbeteren van psychische aandoeningen en stoornissen. bij de GGZ kunt u terecht voor het vinden van informatie over diagnoses, stappenplannen en het stellen van vragen.

Wij horen graag uw reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.