Meditatieoefening voor emoties

Wat is het?

Deze yoga oefening kan helpen bij het verkroppen of verwerken van emoties. door het aanspannen en ontspannen raakt u veel stress kwijt en kunt u makkelijker zaken loslaten.

zo begint u:

Stap 1 Ga met een gestrekte rug zitten. Span de gezichtsspieren aan, alsof u heel boos bent, klem hierbij uw kaken op elkaar en voel de spanning in uw gezicht. Houd dit tel 21,22,23,24,25 vast en laat los.

Stap 2 Span de armen aan en maakt een vuist, voel de spanning in de spieren en de vuist, zodat uw knokkels wit worden. Houd dit tel 21,22,23,24,25 vast en laat los.

stap 3 Span de buik en billen aan, door druk op de billen te zetten. Houd dit tel 21,22,23,24,25 vast en laat los. Span de benen aan, door uw gedachten naar uw voeten te brengen. Houd dit tel 21,22,23,24,25 vast en laat los.

Stap 4 Tel overdag als de emoties te hoog oplopen tot 100. In deze tijd heeft u 3x diep ademgehaald, waardoor de stress en emoties verminderen.

Het verwachte resultaat:

Na het lezen van de oefening kent u een makkelijke oefening om uw stress en emoties overdag op welke plek dan ook onder controle te krijgen en te houden.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.