Door dagelijks een kwartier aan yoga ontspanning oefeningen te doen veranderd u de gedachten

Door dagelijks een kwartier aan yoga ontspanning oefeningen te doen veranderd u de gedachten en krijgt u rust in uw lichaam, waardoor sombere gedachten minder kans hebben.

Wanneer de gedachten opkomen kunt u muziek op zetten, wanneer u hier actief naar luistert veranderd u de gedachten, hier door bent u minder somber. Door te zorgen dat uw weet wat u gaat doen als u somber word, kunnen gedachten minder vaak opkomen. Bedenk voor u zelf 10 punten en schrijf die in het afleidingsschema, die u gaat doen als u zich somber voelt, zorg ervoor dat u de activiteiten ook echt uitvoert.

Ga bijvoorbeeld een 1/2 uur sporten, wandelen, hierdoor zorgt u ervoor dat u buiten bent en actief bezig bent en uw gedachten zorgen ervoor dat u harder loopt en/of langer loopt. Loop of ren de gedachten uit uw hoofd. Door tijdig te slapen en voldoende te slapen kunt u gedachten weer meer in balans brengen

Ontspanning is de manier om de psychische gesteldheid op orde te houden.

Door dat het lichaam nergens meer door word geprikkeld kan het rust nemen. Daarom is het verstandig elke dat minimaal 15 minuten aan yoga te doen. Wanneer u veel last heeft van stress is het verstandig om uw ademhaling onder controle te krijgen met ademhalingsoefeningen. Voldoende slaap zorgt ervoor dat u brein rust kan nemen en niet overbelast raakt. Bij te weinig slaap zorgt u voor slaapproblematiek, waardoor u steeds slechter gaat slapen. Het is belangrijk om minimaal 8 uur per dag te slapen en voldoende rust te nemen. Zet hierbij alles wat u kan storen in uw slaap uit.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.