Een mobiele telefoon, prepaid of vaste telefoon

Een mobiele telefoon, prepaid of vaste telefoon? De voordelen van een mobiel abonnement kunnen zijn dat u altijd bereikbaar bent en u zelf altijd kunt bellen. Dit is vaak wel tegen hogere kosten als een vaste telefoon,  vooral bij het bellen van informatienummers. Ik zou u aanraden en kleine mobiele abonnement te nemen op uw telefoon omdat u niet veel belt en alleen bereikbaar wilt zijn. Hiervoor heeft u geen grote bel bundel nodig. De allereerste mobiele telefoon voor uw zoon of dochter. Dit is weer een stap verder in de financiële opvoeding. Het is verstandig uw kind te leren Lees het gehele artikel →

Klantenservicenummers

Voor bestaande klanten mag vanaf juni 2014 geen dure telefoonnummers worden gebruikt voor een service. Vanaf deze datum betaald u maximaal € 1,- per gesprek bovenop de normale kosten. Hoe waren de belkosten voor een klantenservice? Vaak word er gebruik gemaakt van een duur 0900 nummer met kosten per gesprek en daarnaast kosten voor mobiel bellen. bedrijven maken vaak een verschil tussen klanten met garantie op een product en klanten waar de garantie is verlopen. De mensen zonder garantie betalen dan uiteindelijk meer voor dezelfde service.

Hoe kunt besparen op een telefoonkosten?

Besparen op de telefoongesprek Bel gratis op vakantie met een app. Tegenwoordig kunt u met Whatsapp ook bellen via het wifi. Of gebruik bv. Skype of Facetime.Maak gebruik van gratis wifi-netwerken van in hotels, op campings, restaurants en cafés. Stuur een WhatsApp- of sms-bericht naar het thuisfront! Een appje versturen is veel voordeliger dan bellen. Bellen en gebeld worden Het goedkoopste om te bellen is om een belvrij abonnement te nemen. Hierbij heeft u 1 vast bedrag per maand en geen aparte belminuten. Voor belvrij betaald u gemiddeld 15 euro voor zowel bellen naar vaste als mobiele telefoon Bellen is stukken Lees het gehele artikel →